Rychlá pomoc

Jsme tu pro Vás

Rychlá podpora: +420 844 811 822


Nastavení e-mailového klienta Windows Mail

  • Otevřete Windows Mail
  • Z horního menu vyberte Nástroje ⇒ Účty

  • Klepněte na Přidat

  • Vyberte E-mailový účet

  • Vyplňte Vaše jméno

  • Vyplňte Vaši emailovou adresu

  • Typ serveru příchozích emailů zvolte POP3 nebo IMAP, jako Server příchozí pošty doplňte mbox.thosting.cz, jako Server odchozí pošty doplňte smtp.thosting.cz
  • Dokončete nastavení, před klepnutím na tlačítko Zavřít klepněte na Vlastnosti

  • Na záložce Servery zaškrtněte Server požaduje ověření a klepněte na Nastavení

  • Zvolte Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty

  • Na záložce Upřesnit Pro odchozí i pro Příchozí poštu zašrtněte Tento server požaduje zabezpečené připojení (SSL)

  • Potvrďte nastavení a vyzkoušejte odesílání a přijímání pošty
  • V případě, že se Vám poštu nepodaří doručit do 30ti minut, tak kontaktujte naší Helpline

Nenašli jste řešení?    Kontaktovat zákaznickou podporu


Služby
Domény Web E-mail Serverhousing
Pro zákazníky
Důležité dokumenty
Podpora
Často kladené otázky Rychlá podpora
thosting
Kontakt Novinky a tiskové zprávy Logo a grafický manuál