Nastavení e-mailového klienta Windows Mail
- Otevřete Windows Mail
- Z horního menu vyberte Nástroje ⇒ Účty
![](http://www.thosting.cz/files/wm_1.jpg)
![](http://www.thosting.cz/files/wm_2.jpg)
![](http://www.thosting.cz/files/wm_3.jpg)
![](http://www.thosting.cz/files/wm_4.jpg)
- Vyplňte Vaši emailovou adresu
![](http://www.thosting.cz/files/wm_5.jpg)
- Typ serveru příchozích emailů zvolte POP3 nebo IMAP, jako Server příchozí pošty doplňte mbox.thosting.cz, jako Server odchozí pošty doplňte smtp.thosting.cz
- Dokončete nastavení, před klepnutím na tlačítko Zavřít klepněte na Vlastnosti
![](http://www.thosting.cz/files/wm_6.jpg)
- Na záložce Servery zaškrtněte Server požaduje ověření a klepněte na Nastavení
![](http://www.thosting.cz/files/wm_7.jpg)
- Zvolte Použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty
![](http://www.thosting.cz/files/wm_8.jpg)
- Na záložce Upřesnit Pro odchozí i pro Příchozí poštu zašrtněte Tento server požaduje zabezpečené připojení (SSL)
![](http://www.thosting.cz/files/wm_9.jpg)
- Potvrďte nastavení a vyzkoušejte odesílání a přijímání pošty
- V případě, že se Vám poštu nepodaří doručit do 30ti minut, tak kontaktujte naší Helpline
Nenašli jste řešení?
Kontaktovat zákaznickou podporu